Thursday, February 4, 2010

Mesyuarat Agong 2010: Laporan Mesyuarat

Di bawah dipaparkan Laporan Mesyuarat yang perlu dibincangkan di Mesyuarat Agung PIBG pada Hari Ahad 7hb Feb nanti.
Laporan Mesyuarat Agung 2010 Latest

4 comments:

Asri said...

Salam,
Harap dapat dibangkitkan di dalam mesyuarat nanti berkaitan dengan aktiviti Kokorikulum. Jika boleh dapatlah kiranya pihak sekolah mengadakan Koko pada hari Sabtu. Ini adalah untuk memudahkan murid2 bersekolah KAFA pada hari Rabu petang. Mohon dipertimbangkan. Terima kasih.

Unknown said...

Salam,
Saya berharap pihak sekolah menitikberatkan kebersihan tandas kegunaan murid kerana saya dapati tandas sekolah AMAT menyedih kan dengan bau yang amat busuk dan ketiadaan paip air.

Sinar NurCahaya said...
This comment has been removed by the author.
Pete said...

Salam - Saya sungguh terharu, melihat kesungguhan pihak persatuan PIBG berusaha untuk memberi sebaik mungkin tenaga bakti kepada anak anak kita. Agak menyedihkan sedikit kerana masih ada yang berkira pasal yuran yang tak seberapa . Tidak sanggup berkorban sedikit untuk anak anak. Yuran tambahan dari sedia ada RM15.00. Mungkin ada yang tak kena, alasan yang di berikan amat mengelikan hati dan menyakitkan, jadi bahan ketawa anak anak aje.
RM50.00 pada saya tidak lah menyusahkan mungkin 98% dari kita mampu, mungkin kerana saya tidak ada statistic. (Boleh Tanya Anak Anak kita secara am setiap satu kelas)
Purata dua anak mampu kalau kita, korban kan lawatan dalam setahun
1. sekali masuk sah kena RM30.00
2. Satu lawatan ke KFC dalam RM30.00
3. Warung makan luar sah kena RM25.00
4. Rokok satu kotak sebulan RM4 satu pek x 12 sah RM48
5. Ibu bapa puasa , tak kan puasa pun tak boleh RM5 se hari x 12 RM60.00
Any comment?