Wednesday, January 26, 2011

Mesyuarat Agong PIBG SK Jalan Empat kali ke 9

Adalah dimaklumkan bahawa Mesyuarat Agong PIBG Sekolah Kebangsaaan Jalan Empat kali 9 akan diadakan seperti ketetapan yang berikut

  • Tarikh : 5 Februari 2011
  • Masa : 8.00 - 11.25 pagi
  • Tempat : Foyer SK Jalan Empat

Sebagai langkah berjimat dan sejajar dengan perkembangan semasa, pihak PIBG tidak akan mengedarkan Buku Laporan Mesyuarat Agong PIBG SKJalan Empat sebaliknya boleh dimuatturun dan dicetak dari laman blog http://skj4-bbbangi.blogspot.com/.

Bersama-sama buku laporan ini disertakan surat jemputan Mesyuarat Agong PIBG SK Jalan Empat kali ke 9 dan surat jemputan penerima anugerah penghargaan.

1. Buku Laporan Mesyuarat Agong PIBG SK Jalan Empat

2. Laporan Penyata Kewangan PIBG SK Jalan Empat

3. Perakuan Penyata Kewangan

4. Surat Jemputan Anugerah Penghargaan Pelajar 5A -tahun 2010

p.s. Tuan / puan di nasihatkan untuk memuat turun file dalam pdf terlebih dahulu dan buat cetakan pada muka surat yang diperlukan sahaja.

3 comments:

Cheegu PL said...

assalamualaikum....saya s/u pibg sk ss19 subang jaya....saya mohon izin pihak admin membenarkan saya menjadikan laporan agm anda dijadikan rujukan saya...terima kasih daun keladi...:)

nashriza said...

Kepada SK Jalan 4, BBB: Kalau nak jadi sekolah terbaik dan segalanya, mulakanlah dari orang2 yang berkerja di sana dan bukan hanya dari keputusan peperiksaan pelajar. 1:Tak perlulah nak kena bagi salam sampai 2-3 kali baru nak melayan. Bukan setakat berpaling dan sambung borak, dan kalau bukan kerja sendiri pun, tolonglah bagitau kepada sesiapa yang berkenaan. 2:Arahan biarlah betul, kalau dah tulis dlm surat suruh bawa hanya dokumen salinan jangan la mintak dokumen asal.22 Ogos 2011 12:30 tghari.

RosyFitrah said...

Bgmna nak dapatkan maklumat pasal lencana sekolah? Tak jumpa kat mana2 pun termasuk blog ni.